2011. augusztus 17., szerda

Gyönyörű esküvői ruha San Patrick gr. 36 krém selyem

Gyönyörű esküvői ruha San Patrick gr. 36 krém selyem:
Nehéz szívvel, hogy én magam külön az én helyhiány gyönyörű San Patrick esküvői ruha méret. 36-krém. Vettem az én esküvői 2010-ben, az eredeti ár 1599,00. Az anyag tiszta és természetes selyem és visel nagyon kényelmesen. A ruha nagyon egyszerű nélküli gyöngyök és hímzések. A tetején pedig döntött a drapériát, amelyek nagy derékbőség. A szoknya A-vonalú és nagyon hatékony a vonat, amely lehet ismerni a képeket, és lehet nagy gombos, ha szükséges. Volt, hogy csak minimális változtatásokat a míder és a szegély legyen. Én 1,73 m magas, és még a ruha, 5 hüvelykes magas sarkú cipő viselése. A ruha volt, kopott egyszer majd szakszerűen tisztítani. Mivel a megfelelő tartozékok, felár nélkül tudok kínál: a megfelelő szoknya (karika szoknya), átmérője 80 cm (NP: 79.00 EUR), valamint a felismerhető képek a fátylat a Hunkemöller (NP 129,00 EUR) és a szövet virág a haj . Ha kérdése van, hívja vagy e-mailben.
Ár: 600 EUR VB